Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Назва: | Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства. |
Автори: | Шевченко, Т.В. |
Ключові слова: | гуманітарній розвиток суспільства освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703 |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Механізми впровадження особистісно орітованого підходу до визначення змісту освіти та його роль....pdf | Основна стаття | 1,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.