Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Titel: | Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства. |
Autoren: | Шевченко, Т.В. |
Stichwörter: | гуманітарній розвиток суспільства освіта |
Erscheinungsdatum: | 2017 |
Zusammenfassung: | Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703 |
Enthalten in den Sammlungen: | 2017р. |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Механізми впровадження особистісно орітованого підходу до визначення змісту освіти та його роль....pdf | Основна стаття | 1,61 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.