Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Title: | Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства. |
Authors: | Шевченко, Т.В. |
Keywords: | гуманітарній розвиток суспільства освіта |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703 |
Appears in Collections: | 2017р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Механізми впровадження особистісно орітованого підходу до визначення змісту освіти та його роль....pdf | Основна стаття | 1,61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.