Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевченко, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T10:38:36Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T10:38:36Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703 | - |
dc.description.abstract | Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | гуманітарній розвиток суспільства | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Механізми впровадження особистісно орітованого підходу до визначення змісту освіти та його роль....pdf | Основна стаття | 1,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.