Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Т.В.-
dc.date.accessioned2018-04-17T10:38:36Z-
dc.date.available2018-04-17T10:38:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703-
dc.description.abstractЛюдиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectгуманітарній розвиток суспільстваuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleМеханізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.