Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703
Название: | Механізми впровадження особистісно орієтованого підходу до визначення змісту освіти та його роль у гуманітарному розвитку суспільства. |
Авторы: | Шевченко, Т.В. |
Ключевые слова: | гуманітарній розвиток суспільства освіта |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | Людиноцентризм як система поглядів визначає невід‘ємне право кожної людини на вільний розвиток особистості та реалізацію всіх своїх здібностей. Впровадження принципів гуманітарного розвитку у суспільство щільно пов‘язане із застосуванням особистісно орієнтованого підходу до визначення змісту освіти на всіх її рівнях. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5703 |
Располагается в коллекциях: | 2017р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Механізми впровадження особистісно орітованого підходу до визначення змісту освіти та його роль....pdf | Основна стаття | 1,61 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.