Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Назва: Особистісний брендінг: основа діяльності сучасного підприємства
Автори: Єрмакова, С.С.
Прступлюк, Б.
Ключові слова: особистісний брендінг
основа діяльності
сучасне підприємство
концепція брендингу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.238
Короткий огляд (реферат): Нематеріальні активи, що сприяють створенню незаперечних конкурентних переваг, підвищення ефективності діяльності та потенціалу сучасного підприємства, є одним із провідних факторів виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особистісний брендінг..основа діяльності.pdf257,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.