Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Title: Особистісний брендінг: основа діяльності сучасного підприємства
Authors: Єрмакова, С.С.
Прступлюк, Б.
Keywords: особистісний брендінг
основа діяльності
сучасне підприємство
концепція брендингу
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.238
Abstract: Нематеріальні активи, що сприяють створенню незаперечних конкурентних переваг, підвищення ефективності діяльності та потенціалу сучасного підприємства, є одним із провідних факторів виробництва.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Appears in Collections:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особистісний брендінг..основа діяльності.pdf257,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.