Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Titel: Особистісний брендінг: основа діяльності сучасного підприємства
Autoren: Єрмакова, С.С.
Прступлюк, Б.
Stichwörter: особистісний брендінг
основа діяльності
сучасне підприємство
концепція брендингу
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.238
Zusammenfassung: Нематеріальні активи, що сприяють створенню незаперечних конкурентних переваг, підвищення ефективності діяльності та потенціалу сучасного підприємства, є одним із провідних факторів виробництва.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Особистісний брендінг..основа діяльності.pdf257,48 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.