Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Название: Особистісний брендінг: основа діяльності сучасного підприємства
Авторы: Єрмакова, С.С.
Прступлюк, Б.
Ключевые слова: особистісний брендінг
основа діяльності
сучасне підприємство
концепція брендингу
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.238
Краткий осмотр (реферат): Нематеріальні активи, що сприяють створенню незаперечних конкурентних переваг, підвищення ефективності діяльності та потенціалу сучасного підприємства, є одним із провідних факторів виробництва.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9956
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особистісний брендінг..основа діяльності.pdf257,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.