Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8886
Назва: Тестування як конституєнт процесу оцінювання якості мовної підготовки інозмених слухачів підготовчого відділення: тенденція та перспективи
Автори: Горостоватова, Ю.О.
Ключові слова: тестування
мовна підготовка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Бібліографічний опис: с.28
Короткий огляд (реферат): Євроінтеграційний процес та державні реформи й стратегії як форми його вираження (реалізації) відкривають широкі перспективи для розширення меж українського освітнього простору. Зокрема, перед освітянами постає низка нагальних завдань, короткочасних цілей, спрямованих одночасно на оновлення вже наявного потенціалу та його нарощення як у методичному, так і в педагогічному секторах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8886
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.