Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Назва: Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник залучення абітурієнтів до вищої школи
Автори: Кушніренко, І.Ю.
Ключові слова: Public relations (PR)
організаційно-психологічний чинник
абітурієнти
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Ч.2;
Короткий огляд (реферат): Public relations (PR) для вищої школи містить у собі перспективні шляхи і напрями впровадження нововедень, реалізації конструктивних ідей у діяльності різних типів вищих навчальних закладів, озброює механізмами та орієнтирами ефективного управління інноваціями у ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Розташовується у зібраннях:2013р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник...pdfОсновна стаття2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.