Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Titel: Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник залучення абітурієнтів до вищої школи
Autoren: Кушніренко, І.Ю.
Stichwörter: Public relations (PR)
організаційно-психологічний чинник
абітурієнти
Erscheinungsdatum: 2013
Serie/Report Nr.: Ч.2;
Zusammenfassung: Public relations (PR) для вищої школи містить у собі перспективні шляхи і напрями впровадження нововедень, реалізації конструктивних ідей у діяльності різних типів вищих навчальних закладів, озброює механізмами та орієнтирами ефективного управління інноваціями у ВНЗ.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Enthalten in den Sammlungen:2013р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник...pdfОсновна стаття2,65 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.