Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКушніренко, І.Ю.-
dc.date.accessioned2018-08-26T17:50:17Z-
dc.date.available2018-08-26T17:50:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6750-
dc.description.abstractPublic relations (PR) для вищої школи містить у собі перспективні шляхи і напрями впровадження нововедень, реалізації конструктивних ідей у діяльності різних типів вищих навчальних закладів, озброює механізмами та орієнтирами ефективного управління інноваціями у ВНЗ.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectPublic relations (PR)uk_UA
dc.subjectорганізаційно-психологічний чинникuk_UA
dc.subjectабітурієнтиuk_UA
dc.titlePublic relations (PR) як організаційно-психологічний чинник залучення абітурієнтів до вищої школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2013р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Public relations (PR) як організаційно-психологічний чинник...pdfОсновна стаття2,65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.