Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Title: | Застосування swot-аналізу при викладанні математики |
Authors: | Лесечко, О.В. Кіосак, В.А. Шевченко, Т.І. |
Keywords: | swot-аналіз викладання математики дидактичні рішення |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Викладання математики та інших дисциплін природничого циклу відбувається в умовах швидких змін зовнішнього інформаційного середовища. Це викликає необхідність пошуку оптимальних дидактичних рішень, які охоплюють цілі, зміст, форми та методи навчання і дозволяють підготувати студентів до викликів сучасного світу. Зміна філософії дидактичного підходу і погляд на знання та компетенції як на товар, який треба донести до споживача, приводить до можливості застосування в викладанні методів просування товарів на ринок та, взагалі, теорії про життєвий цикл товару. Основою такого підходу є застосування в різних варіаціях моделі Колба. Девід Колб (David Kolb) − спеціаліст по психології навчання дорослих, побудував чотириступеневу емпіричну модель засвоєння людиною нової інформації (Experiential Learning Model). |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895 |
Appears in Collections: | 2018р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИКЛАД%.pdf | 405,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.