Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лесечко, О.В. | - |
dc.contributor.author | Кіосак, В.А. | - |
dc.contributor.author | Шевченко, Т.І. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-14T08:03:01Z | - |
dc.date.available | 2018-05-14T08:03:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895 | - |
dc.description.abstract | Викладання математики та інших дисциплін природничого циклу відбувається в умовах швидких змін зовнішнього інформаційного середовища. Це викликає необхідність пошуку оптимальних дидактичних рішень, які охоплюють цілі, зміст, форми та методи навчання і дозволяють підготувати студентів до викликів сучасного світу. Зміна філософії дидактичного підходу і погляд на знання та компетенції як на товар, який треба донести до споживача, приводить до можливості застосування в викладанні методів просування товарів на ринок та, взагалі, теорії про життєвий цикл товару. Основою такого підходу є застосування в різних варіаціях моделі Колба. Девід Колб (David Kolb) − спеціаліст по психології навчання дорослих, побудував чотириступеневу емпіричну модель засвоєння людиною нової інформації (Experiential Learning Model). | uk_UA |
dc.subject | swot-аналіз | uk_UA |
dc.subject | викладання математики | uk_UA |
dc.subject | дидактичні рішення | uk_UA |
dc.title | Застосування swot-аналізу при викладанні математики | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2018р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИКЛАД%.pdf | 405,56 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.