Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Назва: Тлумачення категорії маркетинг інновацій
Автори: Окландер, Т.О.
Ключові слова: інновація
маркетинг інновацій
інноваційний цикл
технопарк
Дата публікації: 2011
Видавництво: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. ― К.: КНЕУ
Серія/номер: ;с.565-573
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлені умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій може використовуватися.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тлумачення категорії маркетинг інновацій.pdfОсновна стаття221,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.