Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Title: Тлумачення категорії маркетинг інновацій
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: інновація
маркетинг інновацій
інноваційний цикл
технопарк
Issue Date: 2011
Publisher: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. ― К.: КНЕУ
Series/Report no.: ;с.565-573
Abstract: В статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлені умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій може використовуватися.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тлумачення категорії маркетинг інновацій.pdfОсновна стаття221,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.