Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:29:56Z-
dc.date.available2018-03-26T08:29:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5437-
dc.description.abstractВ статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлені умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій може використовуватися.uk_UA
dc.publisherФормування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. ― К.: КНЕУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.565-573-
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectінноваційний циклuk_UA
dc.subjectтехнопаркuk_UA
dc.titleТлумачення категорії маркетинг інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тлумачення категорії маркетинг інновацій.pdfОсновна стаття221,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.