Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Title: Програмні продукти маркетингової інформаційної системи
Authors: Педько, І.А.
Keywords: програмні продукти
маркетингова інформаційна система
Issue Date: 2015
Publisher: Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці: ІІ Міжнар. наук.-практ. бізнес-форум, 21-22 травня: тези доповід. — К.: НаУКМА
Series/Report no.: ;с.142-145
Abstract: Кожне підприємство у процесі моніторингу зовнішнього та внутрішнього маркетингових середовищ, а також при отриманні результатів маркетингових досліджень, для подальшого аналізу даних використовує різні методи, методики та програмні продукти. Так, для визначення лінійного взаємозв’язку між певними факторами застосовується, зазвичай, кореляційний аналіз. При наявності взаємозв’язку між змінними модель залежності визначається за допомогою регресійного аналізу. Для отримання залежності змінної від часу застосовуються трендові моделі динаміки. А у випадку сезонних коливань – метод декомпозиції часового ряду. Всі ці моделі можуть бути отримані в табличному процесорі MS Excel.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи.pdfОсновна стаття152,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.