Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:19:17Z-
dc.date.available2018-01-09T18:19:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551-
dc.description.abstractКожне підприємство у процесі моніторингу зовнішнього та внутрішнього маркетингових середовищ, а також при отриманні результатів маркетингових досліджень, для подальшого аналізу даних використовує різні методи, методики та програмні продукти. Так, для визначення лінійного взаємозв’язку між певними факторами застосовується, зазвичай, кореляційний аналіз. При наявності взаємозв’язку між змінними модель залежності визначається за допомогою регресійного аналізу. Для отримання залежності змінної від часу застосовуються трендові моделі динаміки. А у випадку сезонних коливань – метод декомпозиції часового ряду. Всі ці моделі можуть бути отримані в табличному процесорі MS Excel.uk_UA
dc.publisherБізнес, освіта і наука: вектори співпраці: ІІ Міжнар. наук.-практ. бізнес-форум, 21-22 травня: тези доповід. — К.: НаУКМАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.142-145-
dc.subjectпрограмні продуктиuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.titleПрограмні продукти маркетингової інформаційної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи.pdfОсновна стаття152,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.