Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-09T18:19:17Z-
dc.date.available2018-01-09T18:19:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551-
dc.description.abstractКожне підприємство у процесі моніторингу зовнішнього та внутрішнього маркетингових середовищ, а також при отриманні результатів маркетингових досліджень, для подальшого аналізу даних використовує різні методи, методики та програмні продукти. Так, для визначення лінійного взаємозв’язку між певними факторами застосовується, зазвичай, кореляційний аналіз. При наявності взаємозв’язку між змінними модель залежності визначається за допомогою регресійного аналізу. Для отримання залежності змінної від часу застосовуються трендові моделі динаміки. А у випадку сезонних коливань – метод декомпозиції часового ряду. Всі ці моделі можуть бути отримані в табличному процесорі MS Excel.uk_UA
dc.publisherБізнес, освіта і наука: вектори співпраці: ІІ Міжнар. наук.-практ. бізнес-форум, 21-22 травня: тези доповід. — К.: НаУКМАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.142-145-
dc.subjectпрограмні продуктиuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.titleПрограмні продукти маркетингової інформаційної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи.pdfОсновна стаття152,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.