Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Titel: Програмні продукти маркетингової інформаційної системи
Autoren: Педько, І.А.
Stichwörter: програмні продукти
маркетингова інформаційна система
Erscheinungsdatum: 2015
Herausgeber: Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці: ІІ Міжнар. наук.-практ. бізнес-форум, 21-22 травня: тези доповід. — К.: НаУКМА
Serie/Report Nr.: ;с.142-145
Zusammenfassung: Кожне підприємство у процесі моніторингу зовнішнього та внутрішнього маркетингових середовищ, а також при отриманні результатів маркетингових досліджень, для подальшого аналізу даних використовує різні методи, методики та програмні продукти. Так, для визначення лінійного взаємозв’язку між певними факторами застосовується, зазвичай, кореляційний аналіз. При наявності взаємозв’язку між змінними модель залежності визначається за допомогою регресійного аналізу. Для отримання залежності змінної від часу застосовуються трендові моделі динаміки. А у випадку сезонних коливань – метод декомпозиції часового ряду. Всі ці моделі можуть бути отримані в табличному процесорі MS Excel.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Enthalten in den Sammlungen:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи.pdfОсновна стаття152,7 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.