Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862
Назва: | Methodological support forming composite thinking among students architectural specialties during art education |
Автори: | Belgorodskaya (Bilgorods'ka), O.Y. Konshyna, O.M. |
Ключові слова: | архітектурна освіта композиція композиційне мислення |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Zbir artykuw naukowych. Pedagogika (Польша) |
Серія/номер: | ;c.36-42 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено питання однієї з визначальних дисциплін архітектурного напрямку - композиції, яка тісно взаємодіє з рисунком, живописом, історією мистецтв, кольорознавством, естетикою та філософією. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3862 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в журналі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodological support forming composite thinking among....pdf | Основна стаття | 8,98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.