Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Назва: Сучасні підходи управління маркетингового дистрибутивною політикою підприємства
Автори: Ажаман, І.А.
Гордєєв, О.Ю.
Ключові слова: управління системою дистрибуції
можливості бізнес-процесів
раціональні умови реалізації
класичний та концептуальний
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.199-201
Короткий огляд (реферат): Управління системою дистрибуції - це ефективний комплекс бізнес-процесів пов'яза- них з поширенням продукції. Будь-яка система дистрибуції повинна враховувати всі можливості бізнес-процесів, а також визначати найбільш доцільні канали збуту продукції,пропонувати раціональні умови реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології у плануванні територій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні підходи управління маркетинговою.pdf423,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.