Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.contributor.authorГордєєв, О.Ю.-
dc.date.accessioned2023-01-30T10:22:48Z-
dc.date.available2023-01-30T10:22:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120-
dc.description.abstractУправління системою дистрибуції - це ефективний комплекс бізнес-процесів пов'яза- них з поширенням продукції. Будь-яка система дистрибуції повинна враховувати всі можливості бізнес-процесів, а також визначати найбільш доцільні канали збуту продукції,пропонувати раціональні умови реалізації.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;с.199-201-
dc.subjectуправління системою дистрибуціїuk_UA
dc.subjectможливості бізнес-процесівuk_UA
dc.subjectраціональні умови реалізаціїuk_UA
dc.subjectкласичний та концептуальнийuk_UA
dc.titleСучасні підходи управління маркетингового дистрибутивною політикою підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології у плануванні територій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні підходи управління маркетинговою.pdf423,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.