Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Title: Сучасні підходи управління маркетингового дистрибутивною політикою підприємства
Authors: Ажаман, І.А.
Гордєєв, О.Ю.
Keywords: управління системою дистрибуції
можливості бізнес-процесів
раціональні умови реалізації
класичний та концептуальний
Issue Date: 2022
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: 22;с.199-201
Abstract: Управління системою дистрибуції - це ефективний комплекс бізнес-процесів пов'яза- них з поширенням продукції. Будь-яка система дистрибуції повинна враховувати всі можливості бізнес-процесів, а також визначати найбільш доцільні канали збуту продукції,пропонувати раціональні умови реалізації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Appears in Collections:Інноваційні технології у плануванні територій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сучасні підходи управління маркетинговою.pdf423,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.