Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Titel: Особистісний бредінг як засіб формування інноваційного мислення
Autoren: Єрмакова, С.С.
Фіногенов, О.І.
Stichwörter: особистісний брендінг
засіб формування
інноваційне мислення
професійний розвиток
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.234
Zusammenfassung: Справжнє багатство будь-якої країни - це її громадяни.Вказану тезу деталізуємо через тверження А.Сміт, який у своїй книзі "Дослідження про природу та причини багатства народів" порівняв високоосвіченого фахівця з дорогою машиною.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Особистісний брендінг як засіб формування.pdf308,26 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.