Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Назва: | Диференційоване навчання студентів художнім дисциплінам в архітектурному вищому навчальному закладі |
Автори: | Карпова, С.М. |
Ключові слова: | дисципліна архітектура |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Бібліографічний опис: | с.136 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні актуальними стають проблеми диференційованого навчання. Розглядаючи питання диференціації в навчанні, вчені Ю.К. Бабанський, В.П. Беспалько, І.Е. Унт та ін. визначають основні поняття, виділяють види і форми диференційованого навчання, їх взаємозв'язок з індивідуальними особливостями навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диференційоване навчання студентів художнім дисциплінам в архітектурному вищому навчальному закладі.pdf | 249,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.