Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882
Title: | Інтерактивні стратегії професійної підготовки в освітньому процесі ВТНЗ |
Authors: | Єрмакова, С.С. Іванова, О.С. |
Keywords: | професійна підготовка освітній процес |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Пріоритети державної політики в галузі вищої технічної освіти лежать у площинні створення передумов для випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ, забезпечення можливостей для оволодіння професійною кваліфікацією і компетентністю, що дасть змогу майбутньому фахівцеві вибудувати траєкторію свого особистісного-професійного зростання. Так, дослідження стану професійної підготовки викладачів ВТНЗ можливе на кількох рівнях методологічного аналізу: базується на засадах загальнофілософського розуміння проблеми пізнання і самопізнання, аргументується вибором й обґрунтуванням методологічних засад дослідження процесу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ, конкретизується визначенням сукупності методів моніторингового дослідження стану сформованості готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882 |
Appears in Collections: | Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивні стратегії професійної підготовки....pdf | Основна стаття | 1,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.