Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, С.С. | - |
dc.contributor.author | Іванова, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-12T08:13:10Z | - |
dc.date.available | 2019-08-12T08:13:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882 | - |
dc.description.abstract | Пріоритети державної політики в галузі вищої технічної освіти лежать у площинні створення передумов для випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ, забезпечення можливостей для оволодіння професійною кваліфікацією і компетентністю, що дасть змогу майбутньому фахівцеві вибудувати траєкторію свого особистісного-професійного зростання. Так, дослідження стану професійної підготовки викладачів ВТНЗ можливе на кількох рівнях методологічного аналізу: базується на засадах загальнофілософського розуміння проблеми пізнання і самопізнання, аргументується вибором й обґрунтуванням методологічних засад дослідження процесу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ, конкретизується визначенням сукупності методів моніторингового дослідження стану сформованості готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Інтерактивні стратегії професійної підготовки в освітньому процесі ВТНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтерактивні стратегії професійної підготовки....pdf | Основна стаття | 1,16 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.