Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.contributor.authorІванова, О.С.-
dc.date.accessioned2019-08-12T08:13:10Z-
dc.date.available2019-08-12T08:13:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7882-
dc.description.abstractПріоритети державної політики в галузі вищої технічної освіти лежать у площинні створення передумов для випереджальної професійної підготовки творчої індивідуальності майбутнього викладача ВТНЗ, забезпечення можливостей для оволодіння професійною кваліфікацією і компетентністю, що дасть змогу майбутньому фахівцеві вибудувати траєкторію свого особистісного-професійного зростання. Так, дослідження стану професійної підготовки викладачів ВТНЗ можливе на кількох рівнях методологічного аналізу: базується на засадах загальнофілософського розуміння проблеми пізнання і самопізнання, аргументується вибором й обґрунтуванням методологічних засад дослідження процесу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ, конкретизується визначенням сукупності методів моніторингового дослідження стану сформованості готовності майбутніх викладачів ВТНЗ до професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleІнтерактивні стратегії професійної підготовки в освітньому процесі ВТНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтерактивні стратегії професійної підготовки....pdfОсновна стаття1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.