Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Title: | Цілісність та фрагментарність сучасної освіти |
Authors: | Казакова, М.В. |
Keywords: | сучасна освіта цілістність фрагментарність студент |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199 |
Appears in Collections: | 2016р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdf | основна стаття | 409,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.