Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казакова, М.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T09:17:33Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T09:17:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6199 | - |
dc.description.abstract | Освіта належить до однієї з найфундаментальнійших проблем у нашій країні. У сьогоднішньому світі виклики життя вимагають від викладача концептуального учбового плану, а від студента синтезованої цілісної ідеї в навчанні і дослідженні (концепції, що проблематизує) і розуміння когнітивної естетики (краси критичного погляду). Аби і наші викладачі мистецької освіти реалізували це, залишається один шлях — визнати, що в мистецтві йдеться не лише про віртуозність виконання і придбання навичок, але також про спосіб мислення. Мистецтво дає емоційні відповіді та діє також на пізнавальні практики. | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.subject | цілістність | uk_UA |
dc.subject | фрагментарність | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Цілісність та фрагментарність сучасної освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2016р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЦІЛІСНІСТЬ ТА ФРАГМЕНТАРНІСТЬ СУ.pdf | основна стаття | 409,01 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.