Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Назва: | Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей продуктивних способів образотворчої діяльності в навчальному рисунку. |
Автори: | Міхова, Т.В. Башкатов, П.П. |
Ключові слова: | студенти архітектурних спеціальностей образотворча діяльность навчальний рисунок |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Дисципліна «Рисунок» займає одне з фундаментальних місць у підготовці майбутніх архітекторів. Методика викладання рисунка націлена на формування таких професійних якостей, як конструктивне та просторове уявлення, образне мислення та володіння рисунком від руки. Але насамперед, кінцевою метою підготовки є формування творчої особистості, яка володіє високим рівнем майстерності й потребою у творчій діяльності. Тому, досліджуючи проблеми вдосконалення методики навчання рисунка, вважаємо, що вона повинна бути спрямована на необхідність розуміння студентами суті творчого процесу, який найменше протікає стихійно та є важливим компонентом в удосконалюванні дидактичної підготовки у процесі навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114 |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей ....pdf | Основна стаття | 3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.