Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Назва: Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей продуктивних способів образотворчої діяльності в навчальному рисунку.
Автори: Міхова, Т.В.
Башкатов, П.П.
Ключові слова: студенти архітектурних спеціальностей
образотворча діяльность
навчальний рисунок
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Дисципліна «Рисунок» займає одне з фундаментальних місць у підготовці майбутніх архітекторів. Методика викладання рисунка націлена на формування таких професійних якостей, як конструктивне та просторове уявлення, образне мислення та володіння рисунком від руки. Але насамперед, кінцевою метою підготовки є формування творчої особистості, яка володіє високим рівнем майстерності й потребою у творчій діяльності. Тому, досліджуючи проблеми вдосконалення методики навчання рисунка, вважаємо, що вона повинна бути спрямована на необхідність розуміння студентами суті творчого процесу, який найменше протікає стихійно та є важливим компонентом в удосконалюванні дидактичної підготовки у процесі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей ....pdfОсновна стаття3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.