Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Название: Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей продуктивних способів образотворчої діяльності в навчальному рисунку.
Авторы: Міхова, Т.В.
Башкатов, П.П.
Ключевые слова: студенти архітектурних спеціальностей
образотворча діяльность
навчальний рисунок
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Дисципліна «Рисунок» займає одне з фундаментальних місць у підготовці майбутніх архітекторів. Методика викладання рисунка націлена на формування таких професійних якостей, як конструктивне та просторове уявлення, образне мислення та володіння рисунком від руки. Але насамперед, кінцевою метою підготовки є формування творчої особистості, яка володіє високим рівнем майстерності й потребою у творчій діяльності. Тому, досліджуючи проблеми вдосконалення методики навчання рисунка, вважаємо, що вона повинна бути спрямована на необхідність розуміння студентами суті творчого процесу, який найменше протікає стихійно та є важливим компонентом в удосконалюванні дидактичної підготовки у процесі навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей ....pdfОсновна стаття3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.