Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061
Назва: | Особливості викладацької поведінки. |
Автори: | Діордієнко, Л.Д. Семчук, П.П. |
Ключові слова: | особливості викладацької поведінки |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | В статті приводиться аналіз взаємовідносин між викладачами і студентами, які склались в минулому, і сучасні з метою виділення найбільш прийнятних в наш час стилів викладання. Проблема організації взаємовідносин є одною з центральних в учбовому процесі. До тих пір, поки модернізація освіти буде стосуватись лише таких компонентів як зміст програм, методи, засоби, не чіпаючи самого головного – людей, задіяних в учбовому процесі, і їх відносин, ми не вийдемо з тупіка. Ніякий контроль, ніякі програми і т.п. абсолютно не взмозі змінити того напрямку занять, який визначається складом лекторів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061 |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливасті викладацької поведінки.pdf | Основна стаття | 3,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.