Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Діордієнко, Л.Д. | - |
dc.contributor.author | Семчук, П.П. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-24T08:06:37Z | - |
dc.date.available | 2018-05-24T08:06:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061 | - |
dc.description.abstract | В статті приводиться аналіз взаємовідносин між викладачами і студентами, які склались в минулому, і сучасні з метою виділення найбільш прийнятних в наш час стилів викладання. Проблема організації взаємовідносин є одною з центральних в учбовому процесі. До тих пір, поки модернізація освіти буде стосуватись лише таких компонентів як зміст програм, методи, засоби, не чіпаючи самого головного – людей, задіяних в учбовому процесі, і їх відносин, ми не вийдемо з тупіка. Ніякий контроль, ніякі програми і т.п. абсолютно не взмозі змінити того напрямку занять, який визначається складом лекторів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | особливості викладацької поведінки | uk_UA |
dc.title | Особливості викладацької поведінки. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2017р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливасті викладацької поведінки.pdf | Основна стаття | 3,14 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.