Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850
Назва: | Значення формальної композиції у системі підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах |
Автори: | Білгородська, О.Є. |
Ключові слова: | формальна композиція підготовка майбутніх архітекторів вищі навчальні заклади |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Матеріали міжнародної науково-методичної конференції "Теорія та практика управління педагогічним процесом", 19-21 червня, Одеса: Атлант |
Серія/номер: | ;с.20-25 |
Короткий огляд (реферат): | Роль цілеспрямованого розвитку просторового мислення стає основоположним аргументом у розробці методики викладання об'ємно-просторової композиції. Художнє бачення є основою специфічного мислення архітектора й розглядається через призму архітектурного простору як центральна категорія професійного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850 |
ISBN: | 978-617-7253-08-1 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Значення формальної...pdf | Тезисы | 1,93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.