Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850
Назва: Значення формальної композиції у системі підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах
Автори: Білгородська, О.Є.
Ключові слова: формальна композиція
підготовка майбутніх архітекторів
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2014
Видавництво: Матеріали міжнародної науково-методичної конференції "Теорія та практика управління педагогічним процесом", 19-21 червня, Одеса: Атлант
Серія/номер: ;с.20-25
Короткий огляд (реферат): Роль цілеспрямованого розвитку просторового мислення стає основоположним аргументом у розробці методики викладання об'ємно-просторової композиції. Художнє бачення є основою специфічного мислення архітектора й розглядається через призму архітектурного простору як центральна категорія професійного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850
ISBN: 978-617-7253-08-1
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Значення формальної...pdfТезисы1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.