Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілгородська, О.Є.-
dc.date.accessioned2017-12-16T17:11:13Z-
dc.date.available2017-12-16T17:11:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-617-7253-08-1-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3850-
dc.description.abstractРоль цілеспрямованого розвитку просторового мислення стає основоположним аргументом у розробці методики викладання об'ємно-просторової композиції. Художнє бачення є основою специфічного мислення архітектора й розглядається через призму архітектурного простору як центральна категорія професійного мислення.uk_UA
dc.publisherМатеріали міжнародної науково-методичної конференції "Теорія та практика управління педагогічним процесом", 19-21 червня, Одеса: Атлантuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.20-25-
dc.subjectформальна композиціяuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх архітекторівuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleЗначення формальної композиції у системі підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Значення формальної...pdfТезисы1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.