Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2885
Назва: Управління зростанням обсягу продажів будівельної продукції
Автори: Ахмедова, Г.С.
Ключові слова: дохід
асортимент
конкуренція
беззбитковість
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається роль маркетингу у вирішенні питань зростання обсягів продажу будівельного підприємства у ринкових умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2885
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ ЗРОСТАННЯМ ОБСЯГУ ПРОДАЖІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ.pdfОсновна стаття172,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.