Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАхмедова, Г.С.-
dc.date.accessioned2017-08-08T12:22:00Z-
dc.date.available2017-08-08T12:22:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2885-
dc.description.abstractВ статті розкривається роль маркетингу у вирішенні питань зростання обсягів продажу будівельного підприємства у ринкових умов.uk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectбеззбитковістьuk_UA
dc.titleУправління зростанням обсягу продажів будівельної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УПРАВЛІННЯ ЗРОСТАННЯМ ОБСЯГУ ПРОДАЖІВ БУДІВЕЛЬНОЇ ПРОДУКЦІЇ.pdfОсновна стаття172,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.