Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2021-06-02T08:18:54Z-
dc.date.available2021-06-02T08:18:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.125-126uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9204-
dc.description.abstractАктуальність проблеми обумовлена змінами, що відбуваються в суспільстві, зокрема і в системі вищої професійної освіти. В системі вищої архітектурної освіти виникає необхідність в розробці методики підготовки фахівця: від підготовки до вступу до вишу (вхідні компетенції) до перших років навчання у виші (архітектурна пропедевтика) і до етапу професійної підготовки на старших курсах.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectархітектурно-художня підготовкаuk_UA
dc.subjectдистанційна освтіаuk_UA
dc.titleДистанційна освіта в системі довузівської архітектурно-художньої підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.