Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996
Название: | МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Авторы: | Смичковська, Ольга Михайлівна Бредньова, Віра Петрівна Прохорец, Ірина Миколаївна |
Ключевые слова: | оптимізація навчального процесу методологічні аспекти викладання професійні графічні компетентності моніторинг якості навчання студенти архітектурних і художніх спеціальностей |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Науковий вісник Південноукпвїнського національного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського |
Серия/номер: | № 1(130);с.155-161 |
Краткий осмотр (реферат): | Поступовий процес реформування освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання у системі вищої освіти України, у зв’язку з чим виникає необхідність удосконалення методології викладання будь-якої дисципліни, постійного моніторингу якості успішності здобувачів, а також в цілому компетентнісного підходу до навчання. У статті визначено актуальність дослідження питань оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти (ЗВО), в тому числі з точки зору засвоєння сучасних принципів викладання графічних дисциплін, створення яких сприяє активному формуванню професійної компетентності студентів художніх і архітектурних спеціальностей. Прийняття Закону України «Про вищу освіту» викликає поширення змін в системі національної вищої освіти і необхідність запровадження компетентнісного підходу у методологію викладання навчальних дисциплін. Процес навчання у закладах вищої освіти, як відомо, є досить вагомим фактором соціалізації особистості, тому що, крім здобуття нових знань і професійних компетенцій, він сприяє також самовихованню та самореалізації у майбутньому житті. Авторами розкриваються особливості, технологічні прийоми та методи викладання графічних дисциплін і організації навчального процесу студентів молодших курсів творчих ЗВО. Відзначається необхідність підвищення ефективності не тільки аудиторного контактного часу, а й поза аудиторної роботи. Це вимагає від викладачів постійного пошуку нових шляхів і підходів, що мають сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу. Модель освітнього процесу на найближче майбуття є одним з напрямів удосконалення всієї системи освіти і включає в себе такий тип навчання, який характеризується значним об’ємом самостійної роботи, що потребує також досить високого рівня стійких навиків індивідуальної графічної компетентності. У зв’язку з цим важливе значення приймає формування вмотивованості та зацікавленості у студентів протягом всього навчально-виховного процесу у ЗВО, усвідомлення необхідності здобуття якісної графічної освіти, що є запорукою успішності у майбутній професійній діяльності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996 |
Располагается в коллекциях: | Стаття в журналі |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ.docx | 54,28 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.