Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуманьска, Л.Б.-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:23:03Z-
dc.date.available2020-09-04T09:23:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.31uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8889-
dc.description.abstractПідготовка до сприймання, розуміння та продукування навчальної інформації за фахом є одним із найважливіших завдань навчання іноземних студентів. Від правильної організації та методики навчання нерідної мови на цьому етапі в подальшому залежить успішність оволодіння іноземними студентами фаховими знаннями, оскільки нерідна мова є інструментом отримання знань та головним посередником у міжкультурній комунікації.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectлекціїuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleОсобливості сприймання лецій иноземних студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2020р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.