Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Думаньска, Л.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T09:23:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-04T09:23:03Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.31 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8889 | - |
dc.description.abstract | Підготовка до сприймання, розуміння та продукування навчальної інформації за фахом є одним із найважливіших завдань навчання іноземних студентів. Від правильної організації та методики навчання нерідної мови на цьому етапі в подальшому залежить успішність оволодіння іноземними студентами фаховими знаннями, оскільки нерідна мова є інструментом отримання знань та головним посередником у міжкультурній комунікації. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | лекції | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.title | Особливості сприймання лецій иноземних студентів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | 2020р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особливості сприймання лецій иноземних студентів.pdf | 362,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.