Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788
Название: | Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі |
Авторы: | Бикова, С.В. |
Ключевые слова: | навчальний процес когнітивні фільтри |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Библиографическое описание: | с.258 |
Краткий осмотр (реферат): | Когнітивні фільтри - це систематичні відхилення у мисленні та поведінці, які регулярно виникають у певних ситуаціях.Іноді таке викривлене сприйняття оточуючих соціальних феноменів дозволяє суб’єкту сприймання більш прискіпливо «бачити» важкодоступне, а іноді, навпаки, «губити» очевидне. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8788 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Когнітивні фільтри, що впливають на соціальну перцепцію студентів у навчальному процесі.pdf | 252,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.