Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Назва: | Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей |
Автори: | Перепелиця, О.В. |
Ключові слова: | творчість художня творчість творчі здібності формування творчих здібностей |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Ялта, 2011. |
Бібліографічний опис: | с.121-123 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість", "творчі здібності". Стаття адресована практичними науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf | 60,71 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.