Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, М.І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-06T08:49:03Z | - |
dc.date.available | 2019-08-06T08:49:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841 | - |
dc.description.abstract | Аналіз стану художньої освіти висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» системи освіти, котра передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом. Для академічної підготовки художника така форма не є сприйнятливою, так як без художника-педагога студенти піддаються в навчально-творчій діяльності «психологічному автоматизму», що де термінується невдосконаленими випадковими асоціаціями від натури без логічних зв’язків. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | процесу художньої підготовки студентів | uk_UA |
dc.subject | художня освіта | uk_UA |
dc.title | До проблеми педагогічного супроводу процесу художньої підготовки студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
до проблеми педагогічного супроводу процесу....pdf | Основна стаття | 1,1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.