Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7678
Назва: | Модернізація структури та змісту освіти |
Автори: | Фесік, Л.О. Сорокіна, Н.В. |
Ключові слова: | Інтеграція України громадське життя |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.1; |
Короткий огляд (реферат): | Під час переходу країни до нових соціально-економічних умов вища технічна школа України зазнала істотні зміни, що зачіпають усі структурно-змістовні компоненти інженерної освіти. Введення у вищих учбових закладах України, окрім основних освітніх програм підготовки інженерів, також підготовки бакалаврів і магістрів по напрямах технічних наук дозволило говорити про диверсифікацію освітніх програм вищої освіти, що відбулася. Диверсифікація системи освіти спрямована на створення оптимальних умов для задоволення різноманітних освітніх потреб, інтересів, очікувань громадян України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7678 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОДЕРНІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ОСВІТИ (pdf.io).pdf | Стаття | 37,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.