Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7637
Назва: Зображення екстер'єру внутрішнього замкненого простору як один з етапів формування художньо-графічних умінь та навичок студентів-архітекторів (на прикладі зображення "одеських двориків")
Автори: Білгородська, О.Є
Коншина, О.М.
Кучеренко, К.П.
Ключові слова: вища архітектурна освіта
рисунок
художньо-графічні уміння та навички
екстер'єр
замкнений архітектурний простір
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми формування художньо-графічних умінь та навичок у майбутніх архітекторів у процесі художньої освіти. Аналізується процес виконання практичного завдання з дисципліни "Рисунок". Забраження замкненого архітектурного простіру - виступає одним з етапів формування художньо-графічних умінь та навичок. Робляться висновки, що професійна діяльність архітектора вимагає розвитку у майбутніх зодчих вміння представляти проектований внутрішній простір і як наслідок цього вміння засобами рисунка виражати художньо-образну модель проектованого інтер'єру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7637
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зображення екстерєру внутрішнього замкненого простору...pdfОсновна стаття462,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.