Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7526
Назва: | Методика викладання іноземним студентам для покращення адаптації |
Автори: | Гриньова, І.І. |
Ключові слова: | української культури іспити |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | Адаптація іноземних студентів до нового мовного, соціокультурного і навчального середовища складається з певних етапів: входження в студентське середовище; засвоєння основних норм інтернаціонального колективу; вироблення власного стилю поведінки; формування стійкого позитивного ставлення до майбутньої професії; подолання «мовного бар'єру». Головними менторами соціалізації та адаптації іноземних студентів у ВНЗ є викладачі, які виступають як носії професійних цінностей, і як представники культури, в тому числі мовної. Умови роботи з іноземними студентами вимагають об'єднання завдань адаптації та викладання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7526 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ.pdf | Стаття | 345,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.