Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Л.С.-
dc.date.accessioned2018-08-20T19:11:52Z-
dc.date.available2018-08-20T19:11:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6679-
dc.description.abstract"Історію консюмеризму" студенти другого курсу економічного факультету, спеціальності "Маркетинг" і "Менеджмент" слухають в другому семестрі в обсязі 34 годин, з них 10 годин відведено на семінарські (практичні) заняття.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectконсюмеризмuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.titleКонсюмеризм і культура (в аудиторії та поза нею)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Консюмерізм і культура (в аудиторії та поза нею).pdfОсновна стаття1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.