Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Назва: | Освіта як джерело інтелектуальних інновацій в умовах конвергенції інформаційних технологій |
Автори: | Єрмакова, С.С. |
Ключові слова: | освіта конвергенція інформаційні технології |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Процес проектування педагогічних систем значною мірою пов’язаний з дослідженням і моделюванням статики і динаміки діяльності і взаємодії їх суттєвих складових. Сукупність цих моделей і моделей впровадження, оцінювання та управління навчально-виховним процесом утворює систему моделей навчально-виховного процесу, яка одночасно є системою моделей педагогічної системи, завдяки якій і в межах якої цей процес здійснюється. Саме тому освітнє середовище доцільно розглядати відносно педагогічних систем або їх цілеспрямованих сукупностей, чи відносно до закладу освіти або їх комплексів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233 |
Розташовується у зібраннях: | 2016р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСВІТА ЯК ДЖЕРЕЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИ.pdf | основна стаття | 492,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.